Vår viktigste ressurs er våre ansatte!
Kan renhold ble etablert i 1996. I dag er vi 65 hel- og deltidsansatte. Vi leverer daglig- og temporære renholdstjenester til næringsliv og offentlige virksomheter i Oslo. Vi har oppdrag i alle størrelse, fra små til store totalleveranser på mange tusen kvadratmeter. Alle kunder er like viktige.
Alle vet at trivsel og helse påvirkes av omgivelsene våre. Mesteparten av dagen tilbringer vi på jobben og mange er derfor opptatt av hvordan renholdet på arbeidsplassen er.
Vi arbeider målrettet for å levere den kvaliteten som er avtalt med kundene våre. For å oppnå dette er vår strategi god opplæring av våre ansatte, tett oppfølging av våre leveranser og god tilgjengelighet for kunder og ansatte.
Skal man levere en god renholdsløsning, kreves kompetanse. I Kan renhold har vi derfor høyt fokus på nettopp dette.
Velger du et samarbeid med oss, velger du en renholdsleverandør som kan renhold. Riktig renhold er avgjørende for et optimalt resultat.